Tröttare än tröttast

Två nätter med på tok för lite sömn har satt sina spår. Jag är så himla trött idag. Tova har varit vaken nästan hela förnatten både igår och idag. Vet inte riktigt vad det berott på för hon har inte varit direkt hungrig eller missnöjd. Hon har bara inte kunnat sova, och kan inte hon sova så kan inte jag sova.. Sedan har vi ju grabben som sover väldigt bra fram till efternatten. Då vaknar han till liv, klockan var väl en sisådär 04:45 när han prompt skulle upp.

Imorse när Tova vaknade så kunde hon bara öppna ena ögat, det andra var alldeles geggigt :( Så typiskt för nu är Albins ögon så gott som botade och då åker lilla fröken på det.

Det verkar som att det blir en fin dag idag med, men ganska så kallt. Det känns inte som att snön är långt borta. Ett tag till får den gärna hålla sig borta, men en vit jul vill man ju ha. Den här vintern hoppas vi på en massa skoteråkning, de två tidigare vintrarna har jag haft en gravidmage i vägen ;)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fy sådant kan väl de små få klara sej utan, Milian har haft det en gång i sitt liv och hade det rejält i en hel vecka innan det lade sej. Det är så jobbigt för dem =( Jag hade det titt som tätt när jag var liten och förutom att det är obehagligt med allt gegg & klet så svider ju också! Hoppas att de hunnit bli botade från ögoninflammationen innan söndag så barnen kan ses nere hos farmor/mormor, för nu var det ett tag sen =) Trevlig helj!

2011-11-11 @ 16:40:49
URL: http://ladymi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0