Onsdag

Igårkväll satte Johan upp takfästet och teven. Det blev såå himla bra! Vi premiärsåg senaste avsnittet av Walking dead och det var hur mysigt som helst att kunna ligga i sängen och se film.

Albin är på dagis nu och sen jag kom hem från avlämningen har jag gjort eld i vedpannan och städat både uppe och nere medan Tova sov i vagnen. Nu ska jag snart luncha och sedan hoppas jag att posten kommer med ett paket som jag ivrigt väntar på.


Ha en bra onsdag!

Kunde inte ha blivit bättre :)





Finaste barnen





Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad bra det blev!!! Jag har en sambo (läs din bror ;) som aldrig skulle klara sej utan tvn i sovrummet, men det är ju bra mysigt att få göra kväll "tidigt" och sen ligga i sängen och mysa med varann. Vi ser allt vi missat på tvn via webtvn - från datorn kopplat till tvn, jättemysigt! =) Också är det mysigt att slå på barnprogram på morgonen och ha barnen i sängen medan man håller på att "vakna" till själv ;)

2011-11-16 @ 21:12:35
URL: http://ladymi.se
Postat av: Tanja

Vad bra det blev! :)

2011-11-16 @ 22:10:46
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0