Hemma från dagis

Inget dagis för Albin blev det idag. Han hade fortfarande kletiga ögon när han vaknade imorse så han fick börja med att bada för att få bort det ordentligt. Det verkar däremot som att det snart har lagt sig för idag har ögonen varit bra, knappt röda eller kletiga. Vi får se hur det ser ut när han vaknat efter lunchsovningen. Pigg och glad är han iaf :)

Jag tog med mig barnen i syskonvagnen och knatade neröver byn mot min mamma. Vi tog en sväng på byn och gick sedan in och bakade lite. Efter vi ätit lunch tillsammans så packade vi ungarna i vagnen och gick strandpromenaden. Sen fortsatte jag hemöver och arbetade mig långsamt upp med barnen i vagnen + en massa packning, uppför duvedsbacken och hem. Tungt som attan var det! Men bra träning blev det ;) Nu sover barnen vidare ute på altanen och jag har precis varit ner och eldat i vedpannan.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan ta in Tova. Har känslan av att fröken vaknar snart och vill inte att hon ska väcka upp storebror än :)

Ha en härlig tisdag, ut och njut av det underbara novembervädret om ni kan!

Så fina!!
Albin imorse efter badet
Somnade igår på soffan vid 10-tiden.. "Krama nallen" sa han och sen så sov han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0