Ett snabbt inlägg

Har några minuter över så jag passar på att göra ett litet inlägg. Även denna vecka har gått galet fort! I tisdags var det dagisdags för Albin så vi startade dagen med en promenad dit. När jag kom hem så röjde jag hemmet, plockade ut strl 56 från Tovas klädskåp, grejade med veden, såg senaste avsnittet av Bron och Desperate housewives. Hämtade Albin vid 14-tiden och vi var utomhus en stund efter promenaden hem.
Onsdagen var det ungefär samma, promenad till och från dagis, hundprommis, fixat med veden, kikade på svtplay. Det fina vädret höll i sig även på torsdag så det blev dagispromenader då med :) När jag kom hem så packade jag bilen full med pantflaskor och annan återvinning. Drog iväg och tömde bilen och åkte sen ner till mamma. På eftermiddagen fick jag besök av min lillebror och hans tjej.
Idag har det inte skett så mycket. Johan har ägnat eftermiddagen/kvällen med att hjälpa min kusin med dennes bil. Albin sover nu för natten och ikväll lär det säkert bli nån film innan läggdags.
Imorgon ska vi fira Johans syster som fyller i helgen och en liten sväng på Birsta hoppas vi också hinna med :)

En riktig promenadvecka har det blivit, under tre dagar har jag gått 4 x 15min = tre timmar rask promenad! :)

Ha en härlig helg!

Såg denna häromkvällen, den var rätt så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0