Dubbelkalas och farsdagsfirande

Hej och hå, vad dagarna går! Ännu en bra natt hade vi så nu hoppas jag att trenden håller i sig :) Vi började dagen med att göra en lite lyxigare frukost och Johan fick öppna sin farsdag-present. Därefter badade vi barnen och pysslade med lite hussysslor. Vid 11-tiden la vi Albin och när han sov så lastade vi en massa återvinning i bilen och tömde blivande matrummet på ännu mer saker. Nästa helg hoppas vi på att kunna riva väggarna därinne.


Vid 14-tiden åkte vi ner till min mamma och pappa där det var dubbelkalas för min lillebror och hans tjej samt farsdagsfirande för pappa. En massa gott bjöds det på, alltifrån tårta och knäckig äppelpaj till stora kanelbullar och chokladöverdragna browniekakor plus lite annat gott :) Efter kalasandet åkte vi in till birsta och besökte Brandworld en sväng. Där fann vi nya vintervantar och ett underställ till Albin :) Efteråt fortsatte vi färden mot Korsta där lillebror och hans tjej köpt lägenhet för ett tag sen. Vi har inte hunnit besöka dem än så det blev en liten snabbvisit idag :) Dom har renoverat lägenheten och det blev verkligen superfint! Badkaret som dom fick av mamma och pappa i födelsedagspresent blev toppen :)


Nu var det egentligen tänkt att jag skulle spela innebandy, men innan jag drog iväg till träningen så kikade jag in på facebook och där stod det att det inte blev något idag. Så nu sitter man här i träningskläderna och bloggar ist :)


Hoppas ni haft en fin helg!


Farsdagpresenten blev ett takfäste för en snart inköpt platteve :)
I veckan ska vi köpa en LED-TV till sovrummet, det lutar åt att det blir denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0