Dagisstart och en platt-tv till sovrummet

Igår tog jag med mig barnen och hundarna runt gryttjom. Närmare en timmes prommis blev det men det var inte så skönt som jag hade hoppats på eftersom det blåste en hel del. Albin var nöjd i alla fall för han fick se några hästar på vägen och Tova sov skönt helt ovetandes om omvärlden :)

Idag var dets dagisdags för grabben. Det blev en prommis dit och hem, vädret är superhärligt :) Albin blev jätteglad när han fick syn på sina dagiskamrater och visste inte hur fort han skulle ta sig till lekrummet. Han hade inte ens tid att vinka :) När jag lämnat av honom så gick jag och Tova hemöver, satte oss i bilen och åkte till SIBA. Vi hade nämligen fått en kupong med 20% på en valfri vara just idag så då kunde vi inte motstå från att köpa oss en teve (som vi eg tänkte köpa nästa vecka). Det blev den teven som vi tittat ut också :)

På vägen hem från Birsta så köpte vi med oss baugetter med skagenröra från Nollans och åkte hem till min mamma och lunchade där :) Nu är jag hemma igen och snart är det dags att hämta hem grabben. Det blir en promenad dit och hem igen, måste ta vara på det här härliga vädret! :)


Grabben som flyttar sin stol överallt :)
Blivande köttfärssås på älgfärs, morötter och två sorters lök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0