Välkommen långledighet!

Då var mina sista arbetspass avklarade. Känns lite konstigt men samtidigt väldigt skönt :) Jag har ju arbetat natt sedan första oktober med varierande omfattning. Började med 80 procent och sedan blev det 50 procent några månader och nu sista månaderna har det blivit ungefär 25% nattjobb. Före nattjobbet arbetade jag 100% dag/kväll under två månader (juli+augusti) och då var Johan pappaledig. Nu får vi se när det blir arbete nästa gång men jag är rätt så säker på att jag ska vara helledig minst ett år innan jobb kommer på tal. Det är hur planerna ser ut just nu, men vi får se om jag lyckas hålla mig ifrån jobbet ;)


Idag är det Mors dag. Jag blev uppvaktad av mina grabbar imorse när jag kom hem från nattskiftet :) Nu ligger dom båda två och sover lunch tillsammans och lite senare när de vaknat ska vi åka till min mamma för fortsatt Mors dagsfirande.

Snart är det ny vecka igen och då är det dags för ett besök hos MVC, klassåterträff och påbörja altanprojektet. Det skulle vara härligt om vi hann få altanen färdig innan tösen tittar ut. Vi har 5 lediga helger att pyssla under innan bf-dagen :)

Nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen och köra igång en maskin tvätt.






Fick den här gudomliga parfymen i morsdagpresent av mina grabbar :)

Kommentarer
Postat av: Katta

ååhh vad avis jag blir! Vill oxå ha den! Jag har tänkt att jag ska köpa den jätte länge men det har inte blivit av.

2011-05-30 @ 07:56:53
URL: http://kattasjolie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0