Tråkväder

Fy vilket trist väder det är idag, mulet och regn. Dom har ju lovat finväder hela helgen men nu ser inte prognosen lika lovande, solen ska titta fram på lördag iaf! Jag längtar så otroligt efter sol och värme och hade jag inte varit gravid nu så hade jag bokat en sistaminuten till hela familjen på studs!

På renoveringsfronten så är det bara taklisterna som är kvar att fixa sedan är det KLART! :) Efter Albins rum tror jag Johan tänkte köra igång med altanbygget, min duktiga sambo!


Jag har alldeles nyss tagit ut 1,5 kg rostbiff ur ugnen, nu ska den få stå och svalna och gotta till sig :)

Btw, idag går vi in i v. 32, tjohoo!


När det regnar ute så myser sonen framför teven och mamman sitter vid datorn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0