Tandläkartid

Nu sover den lilla virvelvinden lugnt i vagnen. Vi kom hem från min mamma för en liten stund sedan. Vi har varit där någon timme och hälsat på och fixat en grej. Nu sitter jag som en zombie här framför datorn och jag tror inte ens att kaffe hjälper mot den här tröttheten.

Efter lunch idag ska jag till tandläkaren och det är på tiden må jag säga. Det var riktigt längesen jag gjorde nån kontroll, innan Albin föddes, kanske till och med innan jag var gravid med honom. Det blev så när folktandvården flyttade från Söråker, sedan dess har jag inte fått någon kallelse av nån anledning. Så när Albin var på sitt första tandläkarbesök så passade jag på att boka en tid till mig själv. Annars brukar jag gå vartannat år ungefär.

I övrigt tror jag inte det händer så mycket mer idag. När Johan kommer hem ska han fortsätta sätta upp lister och förhoppningsvis är det klart den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0