Torsdag

Nu ligger min lilla juvel och sover i vagnen på altanen. Han har de senaste två veckorna bara behövt sova 1 gång på dagen, vilket har varit superskönt. Kruxet är att han sover över lunchen, alltså från 10:30 till 12:30. Det blir för tidigt att ge honom lunch innan hans sovning så det blir att han äter en sen lunch vid 13-tiden.


Inatt sov han hela natten i sitt rum, från strax före 19 till 05:30 imorse. Då fick kan komma till vår säng men den lilla duracellkaninen somnade inte om så det var bara för oss att stiga upp :) Känns så skönt att övergången till eget rum gått så himla smidigt! Han sover till och med bättre där än inne hos oss. Håller tummarna för att de håller i sig och inte är nåt tillfälligt.

Idag har vi varit och hälsat på ett par timmar hos min mamma. Sedan när vi kom hem hade Albin somnat i bilen, så jag lyfte över honom i vagnen och själv gick jag och krattade en timme. Äntligen är tomten färdigkrattad! Igårkväll tömte vi säkert 8-9 skottkärror med löv/gräs. Om det inte regnar nånting mer så hoppas vi på att hinna klippa gräset imorgon innan vi ska iväg på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0