Sista maj

Albin vaknade strax efter 5-tiden imorse. Jag hade gärna sovit ett par timmar till men det var bara till att kliva upp. Nu har vi varit vakna i fem timmar men vi har inte gjort något särsiklt, mest myst i sittpuffen tillsammans framför barnprogram. Om sanningen ska fram har jag halvsovit medan Albin tittat på teven ;) Lite hushållssysslor har jag avklarat, plockat ur och i diskmaskinen och vikit och hängt tvätt. Vädret idag är grått och trist, men inget regn (än så länge). Jag trodde det skulle bli strålande solsken idag med tanke på hur fint det blev igår på kvällen.


Idag får vi besök av min lillasyster, det ser vi framemot :) Nu ska jag fortsätta se greys anatomy.



Såg den här filmen igår, ingen film för mig kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0