Målning och odlingsplaner

Regnet försvann och vi fick väldigt fint väder, speciellt mot kvällen. Så mathandlingen skippade vi och fortsatte greja ute istället. Som vanligt så satte jag igång och måla när Albin somnat. Imorgon sägs det däremot att det ska bli regn så vi tar handlingen då + att vi ska iväg på födelsedagskalas.

Idag kom min pappa med två pallkragar till oss som jag ska odla i. Jag har noll kunskap och erfarenhet av vare sig fröer eller växter så det ska bli spännande :) Jag tänkte i alla fall försöka så några olika salladssorter, gräslök och kanske morötter.

Blev en kort uppdatering för nu måste jag ta och sova. Lilla herrn i huset var pigg och alert redan vid 05:15 imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0