Härliga fredag!

Albin har återigen sovit hela natten i sitt rum, vår duktiga kille! Han sov från 19:20 till 05:20, då fick han komma över till oss och sov en timme till :)

Strålande solsken har vi idag, helgen kan inte börja bättre! Jag har fått lite gjort under förmiddagen, bland annat förberett en bacon- och vitlökspaj till kvällens middag. Nu behöver den bara gräddas så är middagen färdig :)
Ikväll står bio på schemat, såg visst att den visas i 3D så det ska bli spännande och se hur det är. Har hört både positivt och negativt om det.

Igår fortsatte målandet av nya foder, nu ska dessa målas två gånger till. Ganska så tråkig målning, men det måste göras så det blir klart nån gång.
Nu ska vi snart gå ut i solen och njuta. Vid 11 tänkte jag lägga Albin för sin förmiddagssovning och själv sätter jag mig nog en stund i solen :) Närmare lunchtid tänkte vi traska neröver till Michaela och grabbarna och hälsa på!

Uppdaterar kanske en sväng ikväll. Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Tanja

vad kul att ni ska gå på bio! Bra att ni unnar er lite :)

2011-05-20 @ 15:26:01
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0