Grå tisdag

Grått och trist även idag. Det är tur att jag har min lilla färgklick här hemma som livar upp :) Idag har vi inga direkta planer, en inomhusdag lär det bli så länge det regnar.

Albin sov hela natten i sitt rum inatt. Han somnade kring 18:45 igår och sov till 05:30, med undantag för en liten vaken stund vid 22:30. Vi misstänkte att han var hungrig eftersom han inte ätit nån välling vid läggdags, så efter en flaska somnade han om :)

Igår efter middagen så gick jag ut för att måla ett andra lager på några fönsterfoder och på träbänken. Under tiden hade Johan och Albin lite far och son tid :) Om det är uppehåll ikväll så hoppas jag att tredje och sista strykningen blir av.



Superdålig film som vi såg igår!

Kommentarer
Postat av: tanja

åh vad duktig mosters lillpojke är! :)

2011-05-17 @ 10:58:35
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0