Fredagen i stora drag

Vår fredag blev inte direkt som planerat. Vädret var skit så det blev ingen målning gjord. Istället blev kvällen väldigt lugn och vi avslutade med en riktigt bra film, The way back.
Under filmens gång blev vi några familjemedlemmar rikare, nämligen tre kattungar :) Ska kika lite senare vad det blev för sort, färgerna är i alla fall två grå och en tigerrandig svartgrå.


Vädret är sämst idag med. Det regnar och vädergudarna verkar inte ha några andra planer för dagen. Det blir alltså ingen målning idag heller. Nästa sak är att påbörja altanen men vädret är inte så passande till det heller. Men jag är inte förvånad för så fort jag har en ledig helg är vädret skit. Nästa helg jobbar jag, då blir det solsken kan jag lova!


Idag ska vi iväg på 1 årskalas i Ljustorp, det blir skoj! Kvällen ska vi spendera hos min bror och hans familj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0