Födelsedagskalas och veckohandling

Gårdagen spenderade jag och Albin inomhus. Han lekte med alla sina leksaker (gräsklipparen är en stor favorit just nu) och jag pysslade på med annat, bland annat lite städning. Efter middagen så åkte vi iväg för veckans mathandling och på kalas. Vi var hemma kring 20-tiden. Eftersom Albin brukar sova kring 19 så tänkte vi att det här blir en lätt match att få han i säng, jomentjena så fel vi hade! Han hade jättesvårt att varva ner och det tog närmare två timmar (!) innan han somnade, klockan var nästan 22. Imorse vid 05:30 var den lilla duracellkaninen igång igen. Det spelar ingen roll hur sent vi lägger honom så sover han aldrig efter 06, så inatt blir det en tidig kväll för unge herrn!

Idag ska jag träffa en kär barndomsvän som vanligtvis befinner sig i USA men är just nu i Sverige på besök. Det ska bli hur skoj som helst för det var väldans längesen vi sågs! Och ikväll står hemmapyssel på schemat. Vi har lite smått och gott som ska fixas. Jag håller på att måla en grind + måla över alla spikhuvuden på fönsterfodrena.

Nu ska jag göra i ordning välling till lilleman sedan göra lite frukost till mig själv. Uppdaterar kanske mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0