En vanlig torsdag

Egentligen har det inte hänt så mycket idag. Förmiddagen spenderade jag och Albin hos min mamma och när klockan började närma sig 11 (Albins sovtid) så åkte vi hemöver och lilleman placerades i vagnen ett par timmar. Själv satt jag uttråkad till en början men sedan satte jag igång och såg några avsnitt Greys anatomy. Jäklar vilken bra serie det är!

Nu har jag precis förberett dagens middag, nämligen stekt torsk och potatis. Efter middagen så lär den lilla familjen bege sig ut och pyssla. För min del blir det mest att jaga Albin och Johan kan greja på med sånt som behöver fixas. Vi ska bland annat vårstäda källaren så vi kan bära ner en massa ved dit inför kommande vinter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0