Biofredag

Nu är vi hemkommen från bion. Mina föräldrar har passat en sovande Albin under tiden. Han somnade kring 18:30 och då drog vi iväg till bion och kom hem nu strax efter 21 och goproppen har sovit hela tiden :) Filmen visades i 3D och jag blev riktigt imponerad! Jag tyckte det var häftigt som bara den och blev inte störd av glasögonen direkt. Nån gång ibland kunde jag känna att de tryckte över näsan men då var det bara att flytta dem lite. Kommer absolut att välja 3D bio framöver om det finns att välja :) Det är suveränt att vi har en fräsch biograf med tillgång till 3D här på byn!

När Johan kom hem idag hade han med sig en massa trädgårdsplattor som vi köpt begagnat. De är inte världens finaste kan jag tycka men de var i riktigt fint skick och superbilliga! Längtar tills de är på plats!! :)

Vi hann även klippa större delen av tomten idag. Det som är kvar måste tas med den vanliga gräsklipparen och med trimmer, det som är jobbigast ;) Hoppas vi får det gjort imorgon. Förutom en massa hemmapyssel så är det dags för en enkel jobbnatt för min del imorgon. Har bara tre nattpass kvar nu, känns väldigt skönt för nu börjar jag bli lite smått otymplig med magen :)

Nu ska jag greja lite grann innan sängen väntar. Hoppas ni haft en lika underbar dag som vi har!



Gillar alla tidigare piratfilmer och även denna! :)




Såhär ser trädgårdsplattorna ut





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0