Värme, sol och fågelkvitter

Underbart väder även idag! Jag är lite bättre i halsen och förhoppningsvis är jag pigg tills Drakborgen imorgon. För en stund sedan kom jag och Albin in från en liten pulkrunda, både han och jag njöt :) Skönt att slippa vinteroverallen och bara köra fodrade byxor och en fleecejacka.

Nu ska jag köra igång en tvättmaskin och plocka undan lite innan jag stoppar ner Albin i vagnen och tar vår vanliga eftermiddagsrunda :) Sedan får han sova ute på altanen, men med mindre kläder på sig än vad han hade imorse. Han var alldeles svettig efter förmiddagssovningen.



Kommentarer
Postat av: Merja

Tack Nadja! Det värmer verkligen. :)

2011-03-08 @ 16:45:20
URL: http://merja.blogg.se/
Postat av: Merja

Vilken fin blogg förresten! Blev helt ställd när jag såg den. En glad bloggdesign minst sagt!

2011-03-08 @ 16:52:03
URL: http://merja.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hihi Va fin han var med mössan och vantarna =)

2011-03-09 @ 12:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0