Väggrenovering och utelek

Lika tidig morgon idag, men Johan klev upp med Albin och lät mig sova vidare :) Kring halv åtta kände jag mig alldeles för pigg för att ligga kvar.

Idag har Johan slitit med Albins rum (satt upp väggar) medan jag och Abbe varit ute i solen på altanen. Helt perfekt för Albin att kunna leka därute medans jag och vovvarna solar på en madrass ;) Det finns inget "farligt" på altanen och han kan inte bli blöt :) När Albin sov förmiddagsluren passade jag på att dammsuga och torka golv på nedervåningen. Har även hunnit köra två maskiner med tvätt.

Bara 5 dagar kvar till vår Stockholmsresa! Jag kan knappt bärga mig. Förutom ultraljudet så har vi en hel dag på oss att bara njuta av varandra :) Vi ska äta gott på restaurang och strosa på stan. Hoppas verkligen det är fint väder också!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0