Stormvindar

Fy bubblan vad det blåser idag! Jag och Albin har varit en sväng hos min mamma och vi höll på att blåsa bort när vi gick till och från bilen. På hemvägen såg jag ett stort träd som gått av på mitten av blåsten och låg över en hustomt nära huset. Vi har ett stort träd rätt nära vårt hus, tänk om det skulle blåsa ner? Elstoplarna är ganska nära huset de med och de svajar som bara den av blåsten.

Nu sover i alla fall min kära son. Det blev såklart inomhussovning idag och det är lite synd för han sover bättre och längre i vagnen. Han har sovit i över en timme nu så sover han en halvtimme till så är jag nöjd :)


När han vaknat tänkte vi åka och hälsa på Michaela och hennes grabbar. Ska bli kul å träffas för nu var det längesen!
Dags och vika lite tvätt!



Kommentarer
Postat av: Marina Hamberg

Jag tror det blir en tjej den här gången :P Ska bli spännande i vilket fall som helst! Ja, vi kommer hem i slutet på maj (runt min födelsedag) och stannar tills runt den 7e juni, så då måste vi hitta någon tid att ses! Vi kommer ju bo hos pappa på Sörvik, så vi är ju på samma ställe. Då får du träffa Mike också :) Lycka till imorgon nu! Jag väntar med spänning på andra sidan jorden :) Kram

2011-03-24 @ 20:20:29
URL: http://marinahamberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0