Söndag

När jag vaknade idag så hade vi besök av min storasyster. Lite senare på eftermiddagen så dök min lillasyster upp och vi åt pizza tillsammans. I övrigt har dagen mest varit lugn. Vi hann vara ute en stund innan solen gick ner och nu varvar hela familjen ner i soffan eftersom det snart är dags för Albin att sova.

Om en timme är det åter dags för mig att fara till jobbet för en sista natt den här helgen, sedan har jag ledigt i över två veckor! :)
Ha en trevlig söndagkväll alla och missa inte Solsidan ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ok.

Ja, hon ska få börja på dagis i maj, då är hon 1 år och 5 mån :) Jag hade gärna haft henne hemma hela sommaren, men känner att jag måste försöka få ett sommarjobb. Min sambo har precis bytt jobb, så han vill inte börja med att ta ut föräldrapenning precis :P

Men det går säkert bra, jag hoppas bara att hon får plats på samma dagis som pojkarna. Jag vill ju gärna ha dom tillsammans, men det verkar som om det är fullt överallt på alla dagis häromkring :(



Lycka till på jobbet inatt!

2011-03-13 @ 19:23:52
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0