Sommarprojekt

I somras byggde vi vår superfina altan som jag är så himla nöjd med. När bygget däremot var nära färdigt så insåg vi ganska snart att vi vill ha altan på båda sidor av framsidan, alltså bygga ut den åt vänster (om man tittar på bilden) så att den blir symmetrisk. Det kommer att bli denna sommarens projekt. Och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar tills den är färdig. På vår framsida har vi dessutom sol från morgon tills att solen går ner på kvällen och det älskar jag!




Kommentarer
Postat av: tanja

Ja det är verkligen supersnyggt! Och ännu snyggare kommer det bli med större! :)

2011-03-14 @ 15:30:33
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com
Postat av: Marielle

Jätte fin altan måste jag säga! Såg för ca en vecka sen att några som bor i samma område som oss har samma altan som ni och vi vill göra likadant hemma hos oss, så jag måste fråga, vart har ni köpt altanen nånstans? :)

2011-03-14 @ 15:46:14
URL: http://maariellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0