Solig tisdag

Idag lyckades jag hålla Albin vaken framåt lunch så nu sover han för första gången idag :) Så himla skönt att bara ha en sovstund, men det är mer eller mindre omöjligt de mornar han vaknar mellan 4-6. Ni som har eller har haft morgonpigga barn, när slutade era barn sova två gånger på dagen?
Jag och Albin åkte ner till min mamma under förmiddagen och sällskapade framåt lunch. Nu sover Albin på altanen och jag har suttit på altanen en stund i solen. Nu ska jag skala potatis och förbereda så mycket som möjligt inför dagens middag. Enklare att fixa med sånt när busungen sover :) Idag ska vi äta stekt torsk med potatis och äggsås. Så gott och enkelt! Jag tror däremot att jag ska testa att ha i persilja istället för dill i äggsåsen och se hur det blir :)
Uppdaterar kanske mer ikväll!


Experiment äggsås! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0