Härlig veckostart trots förkylning

Tandläkarbesöket gick bra idag, förutom att sonen har myror i rumpan ;) Albin fick en tandborste och mamman fick information om tandborstning hos små barn. När vi kom hem lagomt till Albins eftermiddagstupplur la jag honom i vagnen, tog med mig hundarna och gick på en liten promenad. När vi kom hem parkerade jag barnvagnen på altanen och hämtade filtar, tidning, kaffe och dator och satte mig i solen :) Hundarna njöt lika mycket som jag!
Det blev riktigt varmt så inga ytterkläder behövdes :) Nu har jag precis börjat med middagen och Albin har vaknat. Uppdaterar kanske mer ikväll!











Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad mysigt!! :)

2011-03-07 @ 19:21:42
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0