Flitig förmiddag

Nu sover sonen i vagnen. Blev en väldigt kort morgonprommis idag eftersom jag fick mer eller mindra skotta mig fram med vagnen. Den slirade omkring i nysnön som jag vet inte vad och tungt som sjutton var det. Man kanske kan säga att dagens motion är avklarad ;) När jag kom hem parkerade jag Albin under farstutaket och började skotta bort all snö från altanen och lite grann blev det skottat på gården. Nu får det banne mig inte komma mer snö! Man kan knappt tro att jag låg och solade på altanen häromdagen.
Idag har vi planerat sätta upp altanräcket som takraset förstörde. Vi hann som sagt inte sätta upp snörasskydd inför vintern och hoppades innerligt att räcket skulle klara sig, men nej då! Det låg som världens plockepinn här på gården för några veckor sedan.

Jag har även hunnit med och dammsuga och torka golven på nedervåningen och rensat bort urväxta kläder från Albins garderob. Nu ska jag fortsätta greja lite till innan Albin vaknar.
Uppdaterar kanske mer sen!


En lättsam och sevärd film som vi såg igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0