Babylekis och vårkänslor

Idag var det dags för mammabarnträff på Drakborgen som vanligt :) Det var otroligt mycket folk där idag!
Smågrabbarna lekte nån timme och sedan åt vi lunch tillsammans. När jag och Albin kom hem tog vi oss en eftermiddagspromenad i vårsolen. Nära en timme var vi ute och gick, och på förmiddagen idag var vi ute en halvtimme.
Nu känner jag mig alldeles slut efter dagens aktiviteter. Resten av dagen blir lugn, ska snart sätta igång med middagen.
Idag var det dags för mammabarnträff på Drakborgen som vanligt :) Det var otroligt mycket folk där idag! Smågrabbarna lekte nån timme och sedan åt vi lunch tillsammans. När jag och Albin kom hem tog vi oss en eftermiddagspromenad i vårsolen. Nära en timme var vi ute och gick, och på förmiddagen idag var vi ute en halvtimme.


Nu känner jag mig alldeles slut efter dagens aktiviteter. Resten av dagen blir lugn, ska snart sätta igång med middagen.



Kommentarer
Postat av: Rayangry

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-24 @ 08:34:10
URL: http://rayangry.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0