Välkommen juni

Idag har jag varit på besök hos barnmorskan. Blodtrycket var bra, likaså urinprov och blodsocker. Hjärtljuden såg fina ut men däremot hade vår lilla tös vänt tillbaka till sätesläge. Förra besöket så hade hon lagt sig till rätta men nu hade hon vänt sig igen. Förhoppningsvis vänder hon sig till rätta så småningom, hon är väldigt rörlig och livlig av sig och jag tror att hon vänt sig flera gånger i magen sedan förra besöket. Skulle det vara så att hon inte har lagt sig till rätta tills nästa kontroll så blir jag skickad till ultraljud. Min mage är fortfarande liten och nätt, precis som den var med Albin. Jag är vecka 35 nu och har ett SF-mått på 32.

Nu är Johan ute och påbörjar altanbygget och jag ska ta och laga till nån middag, tonfisksås och pasta blir det idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0