Kristi flygare

En härlig ledig dag har vi haft idag. Johan har småpysslat med altanen och jag har varit med Albin. Vi har också varit ner en sväng till mina föräldrar och hjälpt dem med lite målning.
Imorgon jobbar Johan och själv ska jag ladda inför klassåterträffen. Tråkigt nog verkar det inte vara särskilt många från vår klass som ska gå.


Igår när jag var hos barnmorskan så tyckte hon att jag skulle prova och göra en "norsk vändning" eftersom vår lilla tös inte ligger rätt i magen. Inatt tänkte jag ge det ett försök.

Nu ska jag snart avsluta den här dagen, god natt med er!

Kommentarer
Postat av: Ängla

hm.. nu blev jag nyfiken. Vad är en norsk vändning? :) haha. kramar!

2011-06-04 @ 20:01:11
URL: http://anglaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0