Sjukhusbesök och hemmamys

Idag har vi varit på BBH för att göra hörseltest på Tova. Det var bara vänster öra som gick igenom testet sist, men inte på höger troligtvis pga fostervatten i örat. Så idag efter två försök så gick testet igenom på även höger öra :)
Efter sjukhusbesöket åkte vi en snabbis till Birsta och sedan vidare till Nollans macka där vi åt varsin god baguette till lunch :)

Nu ikväll har vi gjort hemmagjorda hamburgare och sedan kom mina föräldrar upp på en kopp kaffe. Albin sover sedan drygt en timme och Tova ligger i vagnen och pratar. Snart ska vi slå igång en film och bara mysa resten av kvällen.


Tova 10 dagar gammal




Vår nya fina minibuss som jag är så grymt nöjd med! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Men fyyy... kanske gör ondare med andra barnet då?

För visst hade jag eftervärkar med Ebba också, men minns inte att dom höll i sig såhär länge??

Nu har jag mer som mensvärk bara, som tur är..

men alvedon hjälper ändå inte :/

2011-07-24 @ 16:37:31
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0