Gatufesten

Superhärligt väder har vi haft idag! Hoppas det håller i sig, om inte bebis har hunnit titta ut så åker vi och badar imorgon :) Jag hade gissat på att hon skulle komma idag men just nu känns det inte som det, lär säkert gå över tiden!

Idag har vi varit en sväng på Gatufesten. Vi åt god hamburgertallrik på Daltons och strosade sedan runt i finvädret, köpte glass och njöt :) Albin var, oväntat nog, väldigt nöjd med att sitta i vagnen. Nu tänkte vi trots det fina vädret avsluta kvällen med en film. Igår såg vi nyaste Irene Huss, ikväll blir det The ward.

Hoppas ni också haft en toppendag!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Strong att få tag på en hamburgetallrik :P Jag o mitt sällskap slet i över en timme för o få en taco tallrik var. Förvisso va det mellan 6-7 så dt va full fart, dvss vedervärdigt : )

2011-07-07 @ 03:03:20
Postat av: Carro

Jag tror att jag också verkar vara ett undantag, eller så blir de en bebis på bf. :P En punktligbebis :)

De har lossnat mera slem nu på morgonen. Och jag har haft värkar i natt, fast mer som sammandragningar och lite lite mensvärk. Inte alls som dom värkarna jag hade i fredags och söndags.. dom var mycket värre, då var jag tvungen att riktigt koncentrera mig på att andas osv...

Men de jag har tänkt på, tänk om dom här "svaga" värkarna verkligen gör någon nytta. Och sen när dom lite mer med kraft i börjar, också går de suuuper fort. De är jag grymt rädd för :P

Jag gick över 3 dagar med Ebba :) Så jag har chansat på den 11juli. :P Men ja, vi får väl se..

2011-07-07 @ 09:21:39
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Nadja

Marcus: Jo, kan tänka mig att det började ramla in en hel del folk vid den tiden. Vi var där vid 16-17 tiden, lite folk och ingen kö :)

2011-07-07 @ 20:39:33
URL: http://nadjalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0