Trettondagen

Då var det inte många timmar kvar tills det är dags att bege sig till jobbet igen. Man hinner inte mycket på dagarna när man jobbar nätter. Här hemma har det mest blivit skottning, middagslagning och lite tvätt och småplock.

Jag har i alla fall bestämt mig för att fortsätta jobba ett tag till, det blir inte fullt 50% natt men fullt tillräckligt :)
Imorgon ska vi till min brors familj och umgås. Vi ska laga middag tillsammans och ha det trevligt! Resten av helgen vet jag inte vad som händer, förmodligen skotta om det fortsätter såhär. Hade gärna velat åka in en sväng på IKEA eftersom det är lite saker som vi skulle behöva inhandla därifrån.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tanja

nä usch. Är less på all skottning nu. Fast vi är inte klar. Nu ligger din lilla prins och sussar gott med Marielle :) Ja absolut! Vi måste ta en birsta runda snart :)

2011-01-07 @ 22:01:11
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0