Januari

Inatt kom vi i säng strax före 3-tiden, en timme senare vaknade Albin för dagen. Jag hade inte ens somnat, mina ögon var blodsprängda när jag tittade i spegeln. Tack o lov har jag världens bästa sambo som lät mig sova framåt lunchtid (!) och sedan tog jag över och Johan fick lägga sig några timmar mitt på dagen. Nu är vi båda utvilade och väntar på att det ska bli dags att natta Albin så vi kan slå igång en film eller två :)
Middagen idag bestod av bacon- och vitlökspaj med lite smått o gott i. Smarrigt som tusan blev det! Imorgon är det söndag och helgen är nästan över. Nästa helg är vi också lediga tillsammans, det känns helt underbart! Jag har jobbat så mycket helger nu sedan oktober.

Uppdaterar kanske mer senare!


mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0