Helgresumé

På fredagseftermiddagen så kom syrran och hämtade Albin för han skulle nämligen sova bort för första gången i sitt liv. Och det gick hur bra som helst! :) Ni kan kika på lillsyrrans blogg så får ni se hur de hade det.
Vi spenderade kvällen hos min bror och hans familj där vi åt god mat och såg lets dance. Vi tog en rejäl sovmorgon på lördagen och åkte sedan in på birsta för lite shopping och senare mötte vi upp syrran som lämnade över vår käre son. Vi hade saknat han massor, men på honom så märktes det inte ens att vi varit ifrån varandra ;)
Imorse när vi klev upp så var det strömavbrott i hela huset. Vi hade en mysmorgon med en massa tända ljus och vällingen värmdes i en kastrull över värmeljus :).
Resten av dagen har jag och Albin spenderat ensamma eftersom Johan jobbat extra under söndagen.
Imorgon är det dags för en ny vecka och nya aktiviteter, både bebisbio och drakborgen ska vi besöka :)
Vi köpte bland annat den här fina videokameran, en Panasonic HDC- SDX1

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite nojjig är jag allt över det här med babybio, är det bara Viking som är mer vild än tam? :)

2011-01-10 @ 09:35:30
Postat av: Nadja

Du är inte ensam, om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att det kommer gå överhuvudtaget :) Albin har ju alltid vägrat sitta i knä och numera dissar han även vagnen.. men som jag sa till Cecilia, vi ger det ett försök :)

2011-01-10 @ 11:09:53
URL: http://nadjalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0