Ge mig sommar

Lika soligt på kvällen som på morgonen ;)



Åh vad jag längtar tills vintern är över! Jag vill ha värme, sol och ljusa sommarnätter. Det är så himla underbart att ta med sig kaffe och smörgås och sätta sig i solen kl 9 på morgonen och läsa dagstidningen och bara njuta! Ännu mer härligt är det nu då vi har en altan, som dessutom kommer att fördubblas i storlek i sommar!
Det känns även helt ljuvligt att veta att jag kommer vara ledig hela sommaren 2011. Naturligtvis kommer Albin att få vara ledig också, jag tänker inte skola in honom på något dagis förrän efter sommaren. Då är han ca 1,5 år, en alldeles lagom ålder att få börja dagis tror jag.

Kommentarer
Postat av: Tanja

åh jag längtar också till sommaren!! :)

2011-01-02 @ 08:05:56
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0