Resultatet


Jag behöver väl inte skriva att jag är sjukt nöjd med resultatet? ;) I måndags kom min underbara sambo hem med det är skåpet som inte alls såg mycket ut för världen.. men efter ett par liter vitfärg och voila!
Nu ska det bäras upp till övervåningen och förgylla atmosfären. Förutom att skåpet är snyggt som bara den så verkar det kunna svälja hur mycket saker som helst! Och det gillar vi ;)
Nu när det här projektet är över så har jag ett annat på G. Kanske hinner jag pyssla lite med det ikväll!

Veckan rullar på i vanlig takt och igår spenderade vi några timmar på Drakborgen. Albin tyckte det var lika roligt som vanligt och klättrade värre än värst bland alla lekställningar och rutschkanor :)
Idag tog vi det lugnt på förmiddagen och sedan vid lunchtid tog vi bilen till mina föräldrar. Där åt vi lunch och jag klippte håret på min pappa. Nu är vi hemma igen och Albin sover sin andra sovning för dagen. Jag ska snart ta och förbereda middagsmaten som idag blir lax och potatis. Igår åt vi kycklinggryta.
Imorgon är det jobbstart för min del och jag har tre helgnätter framför mig.


Kommentarer
Postat av: tanja

ja det var verkligen snyggt! :D Passar jättebra i vitt!

2011-02-10 @ 16:36:02
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com
Postat av: Tanja

oj glömde att svara då du skrev på bloggen :) Ja jag måste lägga ut en bild som jag har sagt att jag ska göra tusen gånger :) Hihi. Jag jobbar kvällen den helgen. Men vi kan ju alltid ses på dagen :)

2011-02-11 @ 13:44:28
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com
Postat av: Sofie

Men åh vilket vackert skåp! Och leksaksförvaringen också för den delen. Duktig du Nadja.

2011-02-15 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0