Renovering och lite shopping

Idag fick vi oss en rejäl sovmorgon. Albin sov framåt 7.30, med undantag för en kort vaken stund i sängen vid 5-tiden. Kände mig riktigt utsövd när vi steg upp och dagen kunde inte börja bättre!

Under förmiddagen så grejade Johan lite med Albins rum. Under tiden så tog jag med mig sonen och vi begav oss till Dollarstore för lite shopping. Jag fyndade fina halksockor till lilleman och sedan blev det mest saker till hemmet, bland annat ljus, sköjlmedel, duschtvål och tuggben till vovvarna :)

Eftersom Albin sov så länge idag så blev det ingen förmiddagslur för honom (förutom en liten stund i bilen förut). Nu sover han eftermiddag. Vore ganska skönt om han sov längre på morgonen så vi slapp två sovstunder på dagarna.
Nu ska jag pyssla med annat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0