Födelsedagskalas och arbetshelg

Har haft en riktigt bra arbetshelg, det har faktiskt varit riktigt roligt att jobba! :) Och nu är jag ledig i nästan 2 veckor, vilket känns superhärligt :)

Helgen har gått i rasande fart, och det blir lätt så när jag jobbar nätter. Hinner inte så mycket annat än just jobbet. Igår var vi i alla fall på 3-årskalas i Ljustorp. Roligt att få träffa goda vänner och äta lite gotta :)
Imorgonkväll blir det ännu mera kalas, vi ska fira min storasyster som fyller år. Jag och Albin tänkte även hinna med en sväng på Birsta med min lillasyster imorgon.
I övrigt så bjuder denna vecka på lite bus på Drakborgen, 40-årskalas och renovering. Jag hoppas även att vi ska få träffa Albins nyfödda kusin Melwin! :)



Födelsedagsbarnet Vidar öppnar paket och Abbe försöker hålla fingarna i styr ;)






Abbe blev mest förtjust i Vidars nya fyrhjuling :)



Kommentarer
Postat av: Erika

Vad mysigt! :) Jag blir så bebissjuk, tycker att alla är gravida just nu så jag saknar magen extra mycket, haha :)

2011-02-14 @ 23:00:43
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: tanja

men hallå? nu var det ett tag sedan du skrev ju ;) hihi

2011-02-17 @ 13:31:40
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com
Postat av: Veralena

Tack för tipsen:)

Ang. äggdebatten så har jag läst att man inte ska ge ägg innan 6 månader och bara ge äggula först och sen börja introducera "hela" ägg försiktigt. Tydligen innehåller vitan över 20sorters protein som kan vara allergiframkallande!

2011-02-17 @ 13:38:02
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0