1 årskalas, jobb och pyssel

Nu är den på tiden att jag gör en liten uppdatering här på bloggen ;) Den här veckan har gått i rasande fart. Albin har varit på 1 årskontroll hos BVC som innehöll vaccinering, mätning och vägning av grabben. Sprutorna gick galant som vanligt, han reagerar aldrig på sticket tack vare emlaplåstret :)
Mycket bakning har det blivit i veckan, jag har gjort kanelbullar, chokladbollar, gräddtårta, pajer och smörgåstårtor inför Albins 1 årsdag. Storstäd, rensning och mathandling har vi också hunnit med.


Albins kalas var riktigt lyckat, det vart fullt hus när alla nära och kära kom och firade den blivande 1-åringen. Albin trivdes med så mycket besök och fick superfina presenter.


Albins gåutveckling har dessutom tagit fart de sista två veckorna, från att ha knappt vågat ta några steg till att springa från ett rum till ett annat ;) 


Den här helgen innebär även en del nattjobb för min del. Men jag klagar inte, nu när jag inte arbetar varje helg så är det riktigt kul att vara på jobbet. Ännu mer skoj är det när lönen kommer ;)
Jag ska fortsätta jobba nätter ett tag till men kommer att gå ner i procent, nästa period kommer jag att arbeta 25% natt.
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0