Promenad i snön

Strax efter 8 satte jag barnen i syskonvagnen och tog med mig hundarna på en morgonprommis. När hundarna var rastade så gick vi vidare mot dagis för att lämna av Albin. Han blev lika glad som vanligt av att se sina kamrater och vinkade knappt hejdå till mig :) Efter dagis så fortsatte jag och Tova ner till min mamma. Vi var där nån timme och sedan gick vi hemöver. Det blev ett ordentligt träningspass med alla promenader hit och dit i snön (som bara var undanskottad på storvägarna och inte gångvägarna). Känns så skönt att kunna promenera nu när det varken blivit någon zumba eller innebandy för mig på bra länge. Jag får ta nya tag efter jul och då ska de sista kilona väck! :)


Nu har jag skottat bort snön från altanen och trädgårdsplattorna. Nu blir det lite dopplanering och slå in de sista julklapparna. Dagens middag blir älgfärsbiffar med potatis :)

Ha en skön torsdag!!

Sötaste tjejen!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sötis! Ska bli så mysigt med dop på Söndag =) 3dje advent och i kyrkorna nu i jul är det ju oftast finare än vanligt!

2011-12-08 @ 13:19:10
URL: http://ladymi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0