Om smink och lite annat

Numera är smink inte någon större prioritering men ibland kan det ju faktiskt vara roligt att få göra sig lite fin :) Jag har inte varit någon större konsument vad gäller skönhetsprodukter. Jag har aldrig ägt något läppstift och antalet nagellack som jag köpt är mindre än fem (och knappt använda). Om jag sminkar mig så är det främst mascara och puder eller foundation, ibland lyxar jag till det med ögonskugga (typ som nu när det var dop:)).

Förra veckan köpte jag ett nytt puder. Jag stod i kassan på H&M och skulle betala när jag fick syn på puder som de hade erbjudande på (mitt förra puder tog slut för över ett halvår sen). Jag chansade på en färgton som jag trodde skulle bli bra och det blev det. Pudret är från IsaDora och har spf 20 och är ett anti-redness puder. Kanske lite väl täckande för min del, men vill man ha ett bra täckande puder så kan jag rekommendera detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0