Mittiveckan

Tisdagen bara svischade förbi fastän vi inte gjorde något speciellt. Tog en promenad med barnen till dagis vid 9-tiden och när vi kommer dit säger en av fröknarna "Nu kommer Albin så nu blir det lite fart på avdelningen". Haha, vårt lilla busfrö :) Full fart från fem på morgonen, sedan vi sju-tiden så stupar han i säng. Medan Albin var på dagis så tvättade jag alla sängkläder och senare kom prästen på besök. Vi fikade och planerade dopet på söndag. När klockan närmade sig 14 så stoppade jag ner Tova i tvillingvagnen och gick mot dagis.
Efter middagen åkte vi ner till mina föräldrar för Johan skulle hjälpa min pappa och bära ett skåp. Vi drack lite kaffe och fikade pepparkakor. Innan läggdags så såg vi Den som dräper och sedan la vi oss för natten.

Idag så var det närmare 10 minusgrader ute så vi tog bilen till dagis. Hoppas det blivit lite mildare i eftermiddag så vi kan ta vagnen när Albin ska hämtas. Nu har jag precis laddat vedpannan full och ska snart se senaste avsnittet av Desperate housewives.


Tova tokgillar dessa bitringar, gnager och suger på dem omvartannat :)
Vi köpte dem till Albin när han var bebis men han var inte särskilt intresserad av dem.


Kommentarer
Postat av: Michaela

De där bitringarna har jag missat! Behändigt när de är mindre. Melvin gnager och gnager på en "Cooler" http://www.mambaby.com/mam/om_produkterna-bitringar,27001.html Milian hade en likadan =) De är som godast visst när de är kylda för då är den som mest poppis ;D

2011-12-07 @ 13:24:16
URL: http://ladymi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0