Snart helg igen

Tidigt idag for vi till mina föräldrar och hälsade på. Vi åkte hem när det var dags för Albin att sova middag. Jag körde ett par maskiner tvätt medan Albin härjade omkring och Tova sov i vagnen. Sedan gjorde jag en enkel middag, korv och makaroner. Efter maten badade vi barnen och Johan hann klippa gräset innan regnet kom. Nu i kväll har jag fortsatt med mitt projekt och snart ska vi krypa till kojs. Det var vår dag i korta drag :)
Imorgon är det äntligen FREDAG! Vi ska hämta ut familjebilderna som vi tog förra veckan och på lördag är vi förmodligen med i tidningen :)



Kommentarer
Postat av: moster Tanja

Vackraste prinsessan av alla! <3 :)

2011-08-05 @ 20:30:39
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0