Mysig torsdag

Idag har vi haft en mysig dag. Albin fick börja med att ta ett morgonbad efter frukosten :) Sedan dammsugade jag nedervåningen, förstår inte hur det kan bli så smutsigt så fort? Såg ut som att man inte dammsugat på en månad trots att det var i måndags :) Vid 10-tiden åkte vi ner till min mamma och lillebror och umgicks. Efter lunch och Albins sovstund kom storasyster och då åkte vi till Michaela och hennes grabbar :)


Vi var hemma lagomt till middagstid och då satte jag igång med maten. Det blev ugnsstekt färskpotatis och morötter och grillat till :) Nu ska jag mysa med sonen innan han ska nattas.
Godkväll!


Morötter från landet






så enkelt o gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0