Marknad och regn

Lördagen startade med att jag och Tova blev ensamma hemma. Johan och Albin följde med mina syrror till Huljen för att mata några hästar som syrran lovat se efter. Då passade jag på att bada lilltösen och sedan målade jag en sista sväng på en barnmöbel vi köpt i veckan.


Efter Albins lunchsovning begav vi oss till Selångers marknad. Halvvägs till marknaden började det småregna och det fortsatte regna när vi var där. Mycket folk och regnvädret gjorde att visiten blev väldigt kort och istället åkte vi till Biteline och åt buffé :) Några godisremmar och halksockor var det enda som inhandlades på marknaden.
Nu sover sonen för natten och vi ska snart slå igång en film.


Hoppas ni har en skön lördagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0