Lördag & söndag

Då var den efterlängtade helgen snart över :( Dagarna går ju så fort att det inte är klokt och det känns som att sommaren är slut. Jag hoppas i alla fall på många soliga och varma dagar till.

Igår startade vi dagen med att äta frukost på Birsta (ovanligt :)) sedan åkte vi runt på olika ställen och handlade lite behövda prylar, därefter for vi till Ica maxi för en mathandling. När vi kom hem var det dags att lägga Albin och under tiden han sov så satte jag in våra familjefoton i nya ramar och Johan satte ihop vår nya kolsyremaskin som vi köpte på ica maxi. Samtidigt kom syrran på besök :)
På eftermiddagen bar det av till Ljustorp för att fira Jens 29årsdag. Där åt vi gott fika o tårta och Albin och Jolie lekte :) Sedan åkte vi hem och la Abbe för natten och jag fortsatte med mitt projekt (som inte är riktigt klart än) och Johan underhöll Tova under tiden :)

Idag började dagen med att en liten herre stod glatt vid vår säng och knappade på Johans iphone vid 4-tiden imorse. Medan jag ammade Tova så försökte Johan få Albin att somna om. En timme senare sov gossen igen och vaknade för morgonen nån gång innan 7. Dagen har hittills varit rätt lugn. Vi har satt upp Albins fina lampa i hans rum och nu är Johan och hjälper min lillebror och hans tjej med deras lägenhetsflytt.
Senare på eftermiddagen kommer lillsyrran hit efter sitt jobb och umgås med oss :)


En aga aqvia exclusive blev det :)
Finns för 700kr på Ica maxi just nu, annars kostar de 1200-1300kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0