Kyrkisonsdag

Igårkväll körde jag mitt första pass Zumba och det var riktigt roligt faktiskt! Fast jag ska erkänna att jag kände mig lite löjlig när jag stod där och svängde på höfterna, men jag kommer definitivt fortsätta gå för träningen var kul och de där 90 minuterna gick supersnabbt! :) Jag är riktigt peppad för att köra igång och träna den här hösten. Zumba, innebandy och promenader med/utan barnvagn kommer det absolut att bli! Det är toppen att vi har gångavstånd till dagis eftersom Albin tycker det är kul att åka vagn och jag får motion :)

Dagislämningen idag skiljde sig från igår. Jag lämnade av Albin i lekrummet och där fick han syn på en massa bollar som han ville hålla i, allihopa på samma gång plus att han ville att jag skulle ta de han tappade. När han inte kunde ha alla i famnen så blev han ledsen och sen då jag gick blev han ännu mer ledsen. Han vaknade ju 5 imorse så han var ganska så trött när vi kom till dagis (lätt till tårar mao). Jag hörde att han blev tyst ganska snart så det gick nog bra ändå!

Efteråt gick jag vidare till kyrkis med Tova där vi skulle träffa några mammor. Nu har vi kommit hem och snart är det dags att hämta storgrabben. Snart är onsdagen slut och helgen är nära! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0