Halvvägs till helg

Igår åkte vi till Birsta city tillsammans med min mamma för att uträtta några ärenden. Vi var där i ett par timmar, sen for vi vidare till Nollans café i Timrå och åt baguetter med ost- och skinkröra till lunch. Gottgott var det! :)
Ritkigt kanonväder hade vi igår också! Har vi tur blir det lika fint idag :)
Senare på kvällen så grillade vi här hemma tillsammans med min familj, det blev kött och potatisgratäng.

Idag ska vi åka till min kusin Emelie och hälsa på. Kommer bli supertrevligt!
Nu ropar Tova på mig :)

Kommentarer
Postat av: Veralena

usch, stackars lilla tjejen. Hoppas att hon inte kräks till 10-månader också...

2011-08-03 @ 10:05:28
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0