Feber och frossa

Inatt vaknade jag av att jag hade feber och en fruktansvärd frossa. Tova som låg alldeles tätt bredvid mig var sjöblöt i svett av värmen från mig. Jag frös sjukt mycket och låg och hackade tänder i nära två timmar innan det gav med sig (hade tagit alvedon). Då istället vaknade jag av att jag var dyngsur av svett. Förstår inte varför jag fick feber bara sådär? Jag som aldrig brukar ha feber. Idag har jag haft kraftig huvudvärk i omgångar, troligtvis på grund av vätske- och sömnbrist. Ska bli otroligt skönt och sova inatt. I övrigt mår jag bra så jag hoppas inte febern kommer tillbaka.

Ikväll har vi varit ute på en timmes promenad med barnen. När vi lagt dem för natten gick vi ut och staplade ved. Jag har precis kommit in efter en halvtimmes staplande (Tova hungrig) och Johan är ute och fortsätter. Vi har staplat runt 10 kubik så det är bara 40 kvar då ;)

Hoppas ni haft en härlig dag! Nu ska vi snart göra kväll och imorgon väntar helg igen :)



Kommentarer
Postat av: tanja

usch, inge kul med feber.. :( Tur jag och Abbe ska umgås i helgen så du får vila upp dig. om du nu har ro till det ;)

2011-08-11 @ 22:17:27
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0