Dagisinskolning

Vi har fullt upp på dagarna så tiden har inte riktigt räckt till någon bloggning. Får se hur mycket jag hinner uppdatera nu :) I alla fall så har Albin börjar sin dagisinskolning. Två dagar är gjorda och han har tre kvar. Hittills har det gått toppen, förutom att han gjorde sig illa rejält idag! Han körde omkring med en traktor inomhus och välte över en annan leksak så han slog sig på ena kinden under ögat. Idag och igår var vi bara där ett par timmar. Imorgon ska han äta lunch på dagis och på torsdag stannar han kvar och sover och på fredag är det tänkt att han ska vara där alldeles själv.

Nu har vi precis kommit in från en liten eftermiddagsprommis. Vädret ute är superhärligt så inomhus vill man ju inte vara. Nu har jag öppnat ut till altanen så Abbe är ute och spelar boll :) Lillasyster sitter i babysittern och hickar.

Snart ska visa några loppisfynd jag gjorde igår på Viksjös gamla skola. Kan verkligen rekommendera deras loppis för de fanns hur MYCKET som helst där och för de mesta helt okej priser på sakerna! Jag måste åka dit fler gånger!















Kommentarer
Postat av: tanja

men huga lillgubben.. :(

2011-08-23 @ 17:01:10
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0